wtorek, 22 maja 2012

Na początku był Chaos...

I tak to się zaczęło... Mam za sobą już trochę popełnionych form szydełkowych, na ogół niewielkich rozmiarów, gdyż zazwyczaj tworzę w podróży do lub z domu, bądź na uczelnię lub innym międzyczasie. O tym więc traktować będzie całość. Może trafi się jakiś tutorial, może schemat, ale jednak główne zadanie tego bloga to stworzenie zbioru mojej twórczości i swoisty rodzaj katalogu z którego można wybrać to, co chciałoby się ode mnie mieć :D. Najbardziej aktualne w tej chwili są małe papućki chłopięce (a może niekoniecznie chłopięce), które prezentują się następująco:
Nie zajęły dużo czasu, aczkolwiek zdecydowanie się na ich formę było niezmiernie czasochłonne, bo przecież robienie prezentu koleżance z okazji rychłego urodzenia dziecka to nie byle co :D. Przewaliłam tony różnych zdjęć, wypróbowałam parę - to okazało się najbardziej efektowne. Z rozpędu robię już następne, dziewczyńskie papućki, zupełnie w innej formie więc na dniach... :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz